طراحي سايت با اهداف مورد نظر ( قسمت سوم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

طراحي سايت خود را براي مخاطبان مناسب انجام دهيد

تمامي افراد ممکن است مشتريان بالقوه باشند، اما همواره مخاطباني وجود دارند که از ساير افراد متمايز هستند. اين مخاطب احتمالا تحت تاثير محصولات يا خدماتي قرار گرفته است که طراحي سايت شما سعي در تبليغ آن دارد. بنابراين بهتر است تمرکز خود را بر روي جذب آن مخاطبان بگذاريد.

تمام موارد طراحي سايت مانند تبليغات، طراحي محصول، نگاه کلي و احساسات وديدگاه هاي صورت گرفته از وب سايت براي گروهي خاص از مردم شکل گرفته اند. طراحي سايت مربوط به فروش موتو سايکل، ممکن است افراد بالغي که بين 20 و 45 سال سن دارند و درآمد آن ها 50 هزار دلار در سال است را هدف گرفته باشد. هدف اين طراحي سايت ها گروه خاصي از مردم است و ممکن است افرادي با اين شرايط محصولات اين طراحي سايت را خريداري کنند، اما مسئله اي که واضح است اين است که گروه ذکر شده هدف اصلي شما است. به همين ترتيب، يک طراحي سايت شخصي داراي مخاطباني کوچک تر با دامنه ي وسيع سني است.

اگر تصور مي کنيد مشتريان براي ثبت نام در طراحي سايت نياز به ارائه مشخصات کامل مالي و شخصي دارند، با اين کار حرفه اي بودن خود را زير سوال مي بريد.

جذب مشتري

مشترياني که مايل به پرداخت مبالغ متفاوت براي استفاده از خدمات و محصولات شما در طراحي سايت هستند، تمايل دارند تا جاي امکان از کم ترين اطلاعات در رابطه با خود استفاده کند تا زماني که بتوانند در رابطه با محصولات و خدمات شما تحقيقات کافي را انجام دهند و اطلاعات مورد نياز خود را به دست آورند. هر چقدر بر روي دريافت اطلاعات در طراحي سايت بيشتر از کاربران پافشاري کند، آن ها سريع ترطراحي سايت شما را ترک مي‌کنند و از استفاده از خدمات و محصولات شما پشيمان مي‌شوند. مدارک زيادي وجود دارد که نشان مي‌دهد هر چقدر فيلدهاي کمتري در فرم ثبت‌نام طراحي سايت وجود داشته باشد، افراد مورد نظر تمايل بيشتري به ثبت نام در طراحي سايت نشان مي‌دهند. پس چرا اين کار را براي آن ها آسان نمي کنيد؟

اگر قصد پيشنهاد Free Trial يا آزمايش رايگان را داريد، در صورت عدم دريافت اطلاعات کارت بانکي، مشتريان تمايل بيشتري به استفاده از اين خدمات نشان مي دهند. اگر خدمات ذکر شده بر اساس وب طراحي شده است يا قابل دانلود شدن است، بنابراين نياز نيست تا آدرس فيزيکي خود را نيز وارد کنند.

فرم جمع آوري اطلاعات

البته شما براي فراهم کردن خدمات يا محصولات خود براي کاربران نياز به چندين مورد از اطلاعات داريد، البته سعي کنيد اين اطلاعات را در طراحي سايت تا حد امکان خلاصه و کوتاه نگه داريد. بهتر است اين فرم را براي خود نيز امتحان کنيد و اطلاعات خود را در آن وارد کنيد تا ببينيد که ارائه اين حجم از اطلاعات براي شما خوشايند است يا خير. تنها اطلاعات ضروري را از آن ها در طراحي سايت درخواست کنيد و اگر مي توانيد برخي اطلاعات را به آينده موکول کنيد و آن را در فرم ابتدايي ثبت نام نگنجانيد. براي درک بيشتر فيلد ثبت نام، همواره ترافيک طراحي سايت خود را در قسمت صفحه ثبت نام مورد بررسي قرار دهيد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/128/





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: